Veda


Sevgili Dostlarım,

1999'da Panathinaikos'u çalıştırmak için Atina'ya geldiğimde, burasının 13 yıl boyunca takımım, evim, ailem olacağını bilemezdim. Bu 13 yıl boyunca pek çok güzel anın, pek çok kutlamanın yanında zorluklar da yaşadık. Her zaman büyük ve gerçek bir aile gibi birlikte olduk. Ailemden öğrendiğim ilkeler doğrultusunda şunu hep hatırlarım ki, hayatta en önemli şey insanlara saygı göstermektir, özellikle kendiniz saygı görmek istiyorsanız. Bu, şu esnada vurgulamak istediğim bir şey.


Yıllar boyu beraber olmamızı sağlayan Giannakopoulos ailesine büyük saygım var. Seneler boyunca birlikte çalıştığım Panathinaikos teknik ekibi üyelerine büyük bir saygıyla teşekkür etmek ve onları selamlamak istiyorum. Ayrıca her zaman ama her zaman bize destek olan Panathinaikos taraflarlarına da teşekkür ediyorum. Onların yardımı olmadan bunları asla başaramazdık. Ve tabii ki, 13 yıl boyunca çalıştığım oyunculara teşekkür ediyorum. Giannakopoulos ailesi, Panathinaikos çalışanları, teknik ekip, oyuncular ve taraftarlar, hep birlikte, Panathinaikos'u Avrupa genelinde saygı duyulan büyük bir kulüp yaptık.


Şimdi, yıllar süren işbirliğini bitiren, çok zor bir karar vermek zorunda kaldım. Bence aile içinde olan aile içinde kalmalı. Çünkü, biz Yunan insanları deriz ki, "Aile içinde olan şey asla dışarı çıkmamalıdır." Şu anda kararımın herkes için en iyisi olduğunu düşünüyorum.


Panathinaikos, 13 yıl boyunca benim evim ve takımım oldu ve her zaman kalbimin bir parçası olarak kalacak. Son olarak, ama en önemlisi, adamım, arkadaşım, en yakın dostum Dimitris Itoudis'e, çok büyük ve muhteşem işbirliğimizden ötürü teşekkür ediyorum.


Zeljko Obradovic




1 yorum:

Oğuzhan Arslan dedi ki...

Çevirdiğin için çok sağol, bizlere böyle güzel bir mektubu okuma fırsatı verdin. Obradoviç, gerçekten çok büyük bir koç. Pana dışında hiç bir takımla onu bağdaştıramıyorum esasen, ama ülkemizde görmek güzel olur.