Mamba Out

"Ne boktan bir durum!

Bunca antrenman, tüm bu fedakarlık, daha önce milyonlarca kez attığım tek bir adım yüzünden pencereden uçup gitti. Hüsran dayanılmaz. Sinir öfke boyutunda. Neden oldu ki bu!? Hiçbir açıklaması yok. Şimdi bundan dönüp, 35 yaşında hala aynı oyuncu ya da daha iyisi mi olacağım!? Ben bunu nasıl yaparım? Hiçbir fikrim yok. 

Bunun üstesinden gelmek için devamlı sürecek bir iradeye sahip miyim? Belki de bir sallanan sandalyeye oturup geride bıraktığım kariyere ilişkin anılardan bahsetmeliyim.

Belki benim hikayem de böyle bitiyordur. Belki zaman beni mağlup etmiştir... Ve yine, belki de öyle değildir! Saat sabahın üç buçuğu. Ayağım ölü gibi ağır. Başım, aldığım ağrı kesiciler yüzünden dönüyor ama gözlerim hala ardına kadar açık.

Böyle içimi döktüğüm için beni affedin ama eğer tüm gerçekliği size sunmayacaksam sosyal medyanın amacı nedir ki? İç dökmek iyi geliyor. Bu, dünyadaki en kötü şeymiş gibi düşünmek iyi geliyor! Çünkü tüm bu iç dökmeden sonra, gerçek bir bakış açısı devreye giriyor. Hayatta kopmuş bir aşil tendonundan çok daha büyük sorunlar ve sıkıntılar var. Kendiniz için üzülmeyi bırakın. Bir umut ışığı bulun. Her zamanki inançla ve güçle işe koyulun.

Bir gün, yeni bir kariyer yolculuğunun başlangıcı olacak. Bu gün, o gün DEĞİL.

"Beni bir ayıyla dövüşürken görürseniz, ayı için dua edin." Bu sözü her zaman sevmişimdir. İşte bu "Mamba mentalitesi." Biz pes etmeyiz, biz sinmeyiz, biz kaçmayız. Katlanırız ve kazanırız.

Uzun bir yazı olduğunu biliyorum ama Facebook'ta içimi döküyorum işte. Belki artık uyuyabilir ve yarınki ameliyata hazırlanabilirim. Yeni bir mücadelenin ilk adımı...

Sanırım sezonun geri kalanında Coach Vino olacağım. Takım arkadaşlarıma güveniyorum. Başaracaklar.

Tüm desteğiniz ve dualarınız için teşekkürler. Sevgiyle kalın.

Mamba Out."


Kobe Bryant